lördag 26 mars 2016

Fjäderpaket och kycklingkvitter







Jag sitter nu vid köksbordet och känner solen värma genom fönstret, torts att jag försöker färdigställa en essä så här på en påskmorgon så kan jag inte låta bli att njuta av stunden! Idag blir det bara roligheter (när jag skrivit klart essän). Vi ska bege oss den korta biten ner till min bror med familj som bor bara en kilometer bort, jag älskar att vi har så kort mellan våra gårdar. Där ska brorsbarnen få varsin påskpresent som inte innehåller godis utan lite pysselmaterial som brukar vara så uppskattat! Sedan blir det påsklunch där och mys med deras ulliga och gulliga kycklingar innan vi beger oss till svärföräldrarnas gård för påskmiddag. Ahh, det låter som en heldag! 

GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

  1. Men åååh, kycklingkvitter <3 Jag dör, så mysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja! Dom är ju för mysiga, synd att dom växer alldeles för fort! ;)

      Radera